گروه صنعتی آلپ - امتاش

امتاش تولید کننده دستگاه های کره گیر ، خامه گیر و پاستوریزاتور شیر

گروه صنعتی آلپ - امتاش

امتاش تولید کننده دستگاه های کره گیر ، خامه گیر و پاستوریزاتور شیر

آرم های آینده نگر با سال نوری در حرکت هستند

چرا اکنون زندگی می کنید در حالی که می توانید در آینده هم زندگی کنید؟ ماشین های زمان ممکن است وجود نداشته باشند (اما هنوز وجود ندارد)، اما تا زمانی که این کار انجام شود، می توانید برای قرار دادن نام تجاری خود در آینده با یک آرم آینده نگر تسویه حساب کنید.

هر شرکتی در هر صنعتی می تواند از آرم آینده نگر برای ارتباط برقرار کردن با مشتری جلوتر از منحنی زمان فروش شرکت باشد. در برخی صنایع انجام این کار قابل پیش بینی است. در برخی دیگر از صنایع، یک آرم آینده نگر انتخاب روشنی برای شرکت ندارد. همه این موارد می تواند باعث شود که برند شما از ویژگی خاصی برخوردار باشد.

آرم های آینده نگر به اشکال مختلفی به وجود می آیند ، به همین دلیل ما این نکات را برای راهنمایی شما جمع آوری کرده ایم تا شما را در سفر خود به ناشناخته راهنمایی کند. با هر شانس ، شما در پایان نوشتن نام تجاری خود را برای آینده طراحی خواهید کرد.

ویژگی های یک آرم آینده نگر چیست؟

بنابراین، چگونه می توانید آرم خود را به آرم آینده نگر تبدیل کنید؟ این یک سوال دشوار است ، زیرا هیچ اندازه گیری عینی درباره این که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و چیزی وجود ندارد را بیان کرد. چیزی که اکنون احساس می شود، شاید برای همیشه و آینده قابل احساس نباشد، زیرا هرچه زمان به جلو می رود، ایده های ما راجع چیزهای جدید، مدرن تغییر خواهد کرد. برخی از برندها عمدا به دنبال یک نگاه برای آینده هستند که از طریق گذشته آمار آنها مشاهده شده است ، مانند این:

اما لوگوهایی مانند موارد بالا خیلی به سمت “یکپارچه سازی با سیستم” تکیه می کنند تا “آینده نگر”. ایجاد یک آرم برای شرکت های که اکنون احساس آینده گرایی می کنند، به معنی زل زدن به آینه سیاه و لایروبی کردن روش های مختلفی است که ما در حال حاضر در مورد “آینده” فکر می کنیم. در حال حاضر ، در جهان آب و هوا به میزان قابل توجهی تغییر کرده است (یا نه)، جایی که اسرار جهان کمتر اسرارآمیز است، جایی که همه چیز از طریق دیجیتال بهم متصل شده و رایانه هایی را برای ارتباط در دست گرفته است (امیدوارم بودن نه به معنای واقعی کلمه).

قدم بعدی ارتباط بصری این مفاهیم است و ما تعدادی طرح و نکات عالی برای آرم آینده نگر را گردآوری کرده ایم تا چگونگی نشان دادن شما را بیان کند.

دوره ی عناصر فضا

دلیلی وجود دارد که باعث می شود داستانهای زیادی در آینده شامل سفرهای فضایی شوند. این یک گام بعدی منطقی برای بشریت است. بنابراین جای تعجب نیست که ترکیب دوره ای عناصر فضا در طراحی لوگو شما حس آینده نگرانه ای به آن ببخشد.

چند روش مختلف برای این کار وجود دارد: شما می توانید با تصاویر تحت اللفظی از شاتل های فضایی ، فضانوردان ، ستاره ها و سیارات الهام بگیرید ، یا می توانید آن را در یک شکل انتزاعی تر با اشکال هندسی انجام دهید که افراد را از صورتهای فلکی یا شیب هایی که احساس سحابی می کنند، استفاده کنید. نکته اصلی ایجاد یک آرم این است که از پیرامون جهان احساس شود.

یک نگاه اجمالی از تکنولوژی مربوط به اینده

آرم های آینده نگر ناگزیر از فناوری الهام گرفته اند ، خواه به شرکت های فناوری تعلق داشته باشند یا صرفاً به سبک زندگی مبتنی بر فناوری ما اشاره دارند. شما نمی توانید آینده را بدون تصدیق نقش فناوری در پیشبرد جامعه ما رهبری کنید. در آرم خود با تصاویری که یادآور گره ها ، شبکه ها و منابع انرژی جایگزین هستند نشان می دهید. این ممکن است به معنای پشت پرده ای از مدارها با سیم پیچ قوی یا چیزی که از تکنولوژی بسیار کمتری برخوردار است مانند استفاده از رنگ های سبز یا طلایی در تابلوهای مدار. از اشکال براق استفاده کنید تا حس آینده نگرانه لوگوی خود را جلب کنید، زیرا در آینده ، همه چیز براق و جدید است.

اظهارات علمی

آرم هایی که در بلوک های ساختاری میکروسکوپی زندگی ما مانند مارپیچ های دی ان ای و اتم ها را در خود جای داده اند احساس آینده گرایی می کنند زیرا با وجود موجودیت آنها از زمان انفجار بزرگ، مردم اخیراً در تاریخ شروع به مطالعه و درک آنها می کنند و درک مؤلفه های میکروسکوپی زندگی ، درک ما را از جهان و آنچه می تواند باشد را سوق می دهد.

یک آرم الهام گرفته از علم با عناصری مانند:

  • عناصر تحت اللفظی ، مستقیم از جدول تناوبی
  • مارپیچ های DNA
  • اتمها و اجزای آنها
  • سلول ها
  • ارگانیسم های میکروسکوپی مانند آمیبون
  • ابزارهای آزمایشگاه

حتی اگر کار شما در حوزه علمی نباشد ، ترسیم یک مارپیچ می تواند نردبانی به سمت پیشرفت و نوآوری را نشان دهد ، در حالی که برخی گره های سلولی می توانند ضمن حفظ همه موارد انتزاعی، به آرم شما نوآوری ببخشد.

فونت های آینده

آرم آینده نگر شما به یک نوع حالت دیگر آینده نگر نیاز دارد که آن فونت است. یکی از سبک های رایجی که منحنی ها و مینیمالیسم از آن الهام گرفته، آرم دیرینه ناسا است. فرقی نمی کند که کلمه کلیدی کاملاً قدیمی باشد زیرا ده ها سال با کاوش در فضا همراه بوده است.

سایر فونت های مربوط به آینده نگر ، آنهایی که دارای زوایای سخت ، اشکال هندسی و تقارن هستند. معمولاً آنها جسورانه و کرومی هستند که ظاهر ماشین ها را منعکس می کند. وقتی جسورانه نیستند، که شبیه کدهای نازک هسنند و سودی برای این کار ندارند.

آرم های روشن

امروز ، همه چیز با هم مرتبط است. دکمه درب شما به تلفن هوشمند شما متصل است و تلفن هوشمند شما به حساب بانکی شما متصل است. در نوک انگشتان شما قدرت زیادی وجود دارد ، به شرط این که بخواهید باتری را شارژ کنید.

وقتی در مورد آن فکر می کنید، آینده به دنبال انرژی بیشتر است و به همین دلیل است که قرار دادن درخشش بر روی آرم شما باعث می شود  که به این روند واضح تبدیل و احساس شود. با تقلید از چراغ های روشن / خاموش الکترونیک می توانید این کار را با یک نقطه روشن در آرم خود انجام دهید. یا از نئون پراکنده برای ایجاد یک آرم آینده نگر با یک سایبر پانک استفاده کنید. اگر این کار را درست انجام دهید، آرم شما مانند چراغ دنیای هیجان انگیز فردا می درخشد.

برند خود را با یک آرم آینده نگر دچار تحول کنید

صرفنظر از اینکه صنعت شما با فناوری آینده نگر ارتباط دارد ، می توانید نام تجاری خود مانند یک آرم آینده نگر در لبه قرار بگیرید و آن را در نظر بگیرید. با انتخاب ظاهری که زودتر از وقت شماست، می توانید سرعت رقیبان خود را دنبال کنید.

حالا برای مشاهده نمونه کارهای لوگو کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.