گروه صنعتی آلپ - امتاش

امتاش تولید کننده دستگاه های کره گیر ، خامه گیر و پاستوریزاتور شیر

گروه صنعتی آلپ - امتاش

امتاش تولید کننده دستگاه های کره گیر ، خامه گیر و پاستوریزاتور شیر

راهی برای لذت بردن از مطالعه...

کتابخوانی از جمله صفاتی است که بسیاری از ما علاقه داریم واجد آن باشیم، اما اکثر ما وقت و حوصله کافی را به خواندن کتاب اختصاص نمیدهیم. سعی کرده ایم با کمی مطالعه و جستجو، برخی از مهمترین نکات در مورد کتابخوانی را گردآوری کنیم.  


فروشگاه اینترنتی کتاب دی بوک فعالیت خود را از سال 1392 تحت عنوان فروشگاه کتاب ایران و به صورت عمده فروشی و ثبت سفارش تلفنی آغاز نمود. از سال 1397 تحت نظر گروه انتشارات فرا زبان و شرکت کاربینان فعالیت فروشگاهی خود را گسترش داد و هم اکنون سعی دارد در فهرست جامع ترین و کامل ترین فروشگاه های اینترنتی کتاب در ایران قرار گیرد. 


امروزه صرفه جویی در زمان و کنترل کاملا بهینه ی ان یکی از مهم ترین ابزار ها و پیش شرط موفقیت های کاری و اجتماعی می باشد این فروشگاه سعی نموده تا با فراهم نمودن کارآمد ترین و جدید ترین منابع و متد های آموزشی و دانشگاهی و ارایه ی کتاب های پر فروش گام مثبتی از لحاظ کیفی در مسیر خود بر دارد و با تسهیل شرایط خرید از جمله تخفیف های دوره ای این امکان را به منظور صرفه جویی در زمان و هزینه ها به وجود آورده است.


وب سایت دی لینک با داشتن ضمانت تعویض و اصالت متن خاطر شما را از محصول خریداری شده راحت می کند. شهروندان تهرانی می توانند هزینه را به صورت نقدی بعد از تحویل بسته پرداخت کنند . همچنین دیگر متقاضیان در سراسر ایران نیز می توانند کتاب خود را سفارش و بسته را از طریق پست دریافت نمایند.


کتب با تخفیفات ویژه عرضه می شوند و حتی بعضی به صورت رایگان وتخفیف 100% در اختیار شما قرار دارند با بازدید از وب سایت دی بوک می توانید کتاب مورد علاقه ی خود را پیدا کنید کتاب های متنوع و مفید به وفور در انجا یافت می شود اگر دوستار کتاب های رمان هستید عناوین جدید و پر فروش را از ما بخواهید با مطالعه ی کتاب های زبان اصلی که در سایت قرار دارند می توانید زبان خارجی خود را ارتقا بخشید و بقیه دسته بندی ها را هم می توانید با رجوع به سایت مشاهده فرمایید.


رضایت شما آرزوی ماست با کتاب های این سایت علم خود را بالا ببرید و سرگرمی خوبی با خواندن داستان ها و رمان ها برای خود بدس آورید .

وقتش رسیده ، از حالا شروع کنید.

مدیریت و موفقیت در کسب و کار رابطه ی نزدیکی با هم دارند پس شروع کنید و کتب موردنیازتان را از ما بخواهید.بدون شک یکی از دلایل توسعه یافتگی کشورهای اقتصادی جهان بهره مندی از مشورت ها و بکار گیری متخصصین حوزه های مرتبط با هرگونه فعالیت بوده است.

شرکت مشاوره و توسعه ی مدیریت کاربینان از سال 95 با مشارکت جمعی از فارغ التحصیلان رشته مدیریت فعالیت رسمی خود را به منظور تحقق اهداف مورد نظر متقاضیان و مشتریان اغاز نمود.معنی لغوی کاربینان: کارشناسان و مشاهده کنندگان کار است.
یکی از مواردی که در منشور اخلاقی کاربینان امده است ، داشتن صداقت و راستگویی در اطلاع رسانی که از ارکان تشکیل دهنده ی این شرکت است پس با توجه به این مسئله این فروشگاه می تواند اطمینان خاطر را برای بازدیدکنندگان فراهم کند که محصولی در خور و محتوای پر بار دریافت خواهند کرد.
حالا می خواهم داستان فروشگاه بازاریابی کاربینان رو براتون بیان کنم:با وجود حضور فعال برخی وب سایت ها جای خالی یک مرجع جامع و فراگیر که تخصصی هم باشه در زمینه ی بازاریابی و فروش و مدیریت کسب و کار احساس می شد تا اینکه تصمیم بر این شد تا کاربینان به صورتی جامع و تخصصی به تولید محتوایی غنی در قالب اراعه خدمات بازاریابی و فروشگاه محصولات آموزشی شکل بگیرد.
کتبی که در این سایت برای شما عزیزان گرد آوری شده با موضوعات بازاریابی ، مدیریت ، برندینگ و همچنین کتب با ارزشی با موضوعیت رسیدن به موفقیت با هزینه ی مناسب اراعه شده که در ضمن تخفیف ویژه برای برخی محصولات فرهنگی در نظر گرفتیم که امیدواریم رضایت شما را جلب کنند.
برخی کتب پرفروش و عناوین جدید شامل کتب : جواب مثبت بگیریم ، تحقیقات بازاریابی ، سختی کارهای سخت ، راز های پولسازی از اینستاگرام در سایت موجود هستند. برای مشاهده ی عناوین بیشتر می توانید به سایت رسمی کاربینان مراجعه کنید.

هدف ما جلب رضایت مشتریان برای تبدیل شدن به بزرگترین فروشگاه تخصصی انلاین مدیریت بازاریابی و کسب و کار می باشد .

چرا لوگو برای هر کسب و کاری واجب است

لوگو هویت، نشان و نماد شماست در انتخاب یک لوگوی مناسب که در خور کسب و کارتان باشد، باید دقت زیادی داشت تا لوگویی که دارید مشتریان بازدیدکنندگان شما را به اهداف اصلی طراحی لوگو سوق دهد تا به موفقیت برسید. در ادامه با ما همراه باشید.


بدون لوگو هم میشه ادامه داد؟

   نه اگر محصول شما با یک نماد یا شکل معرفی نشود شما نمی توانید به راحتی ان را برای همگان معرفی کنید و این ضعف باعث کمبود تقاضا و در نتیجه عرضه خواهد شد.

   حال در وهله بعدی شما می گویید ما لوگو داریم نیاز به اینکه درباره لوگو بیشتر خودمان را درگیر کنیم نداریم. در حالی که این طور نیست باید بررسی شود که ایا لوگویی که شما در اختیار دارید به اندازه ی کافی قدرتمند است که به راحتی در حافظه ی مشتریان و افراد جا باز کند و بتواند فراگیر شود یا نه؟ 

لوگویی که در اختیار دارید باید معرف نوع محصول یا خدماتی باشد که می فروشید. یا انچه که شما به مصرف کنندگان می دهید را معرفی کند.



شرکت ما می تواند برای شما چه کاری انجام دهد؟

جای نگرانی نیست ما برای شما لوگو طراحی می کنیم .

   کارشناسان برندینگ ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ رخ اد با بررسی کسب و کار شما ارزیابی کلی را به عمل خواهند اورد و ما برای شما لوگوی در خور کسب و کار شما مهیا خواهیم کرد. شما میتوانید نمونه کار لوگو ما را نیز برای اطمینان خاطر بیشتر مشاهده نمایید.

   همچنین با معرفی شرکت هایی که دارای کادر فنی مجرب و به روز هستند و افراد کارشناس و مجرب فعال در این زمینه  بهترین لوگو ها و باکیفیت ترین ها را در اخیار شما قرار می دهیم . با تنوع و ایجاد حق انتخاب شما می توانیید لوگوی مورد نظر خود را انتخاب کنید.


فایدش چیه ؟

   مزیتی که این لوگو ها برای کار شما دارد این است که به موجب گرافیکی بودن برای شناسایی یک شرکت به طور مختصر و سریع خوب است. این خود  یکی از عواملی است که یک محصول، خدمت، شرکت یا فرد به یادماندنی شده و داستانی را به طور خلاصه برای انها روایت کند. 

   به علاوه مشتریان جدید با مشاهده ی لوگوی شما تمایل پیدا می کنند که از محصولات شما استفاده کنند و حتی می توانند برند شما را به بقیه افراد ، دوستان ، اشنایان و همکاران خود  به خوبی معرفی کنند و قابلیت دسترسی در همه جا و هر مکانی رو برای شما فراهم می اورند.


کار ما چطوریه؟

   گروه ما بعد از ارزیابی کلی که از کسب و کار شما انجام داد بازار هدف شما را به صورت کامل انالیز می کند در مراحل بعد تعیین اهداف لوگو ایده پردازی برای ان انجام خواهد گرفت . چارچوب نویسی برای لوگو و پیام موثر برای ان مرحله ی بعدی از طراحی لوگوی مورد نظر شماست. 

   در اخر لوگویی که ما به شما تحویل میدهیم بعد از ارزیابی های تکمیلی و نظر کارشناسان اصلاح و اماده خواهد شد هدف ما رضایت و موفقیت کسب و کار شماست.